lørdag den 22. september 2012

Sidste dag...

Så er min sidste dag over i det 1. skoleophold. :-) På mandag starter jeg hos ONLY, hvor jeg starter mit trainee forløb for at blive indkøber for Schweiz, Østrig & Tyskland.
Jeg er pt på vej til Tranbjerg, ligger ved Århus, for at spise aftenmad med alle de andre 18 Trainees & vores coaches vil også være der.
Coachene er fra de forskellige mærker. Dvs det er en form for casual møde over en gang lækker aftensmad. Ved ca 21 tiden smutter vi hjem til dem der bor i lejlighederne i Århus. Åbner nogle flasker vin, skifter til bytur tøj og får os en god aften. :-) Elsker mine nye stiletter, købt i UK hos Zara!
Mit næste skoleophold er til marts, hvor vi bl.a. smutter en tur til Kina, yeah...

1 kommentar:

  1. Det lyder så spændende og jeg glæder mig til du kommer hjem en eller anden weekend , så vi rigtig kan hygge og snakke om alt det du oplever og lære lige nu :-) Miss you my dear daugther :-) knus mami

    SvarSlet