tirsdag den 2. oktober 2012

My Birthday. :-)

Så er min fødselsdag allerede forbi.... Et år mere på bagen. Har haft en skøn, fantastisk & sjov dag.
Jeg startede dagen med at komme til et skrivebord fyldt med flag. Så blev jeg fejret dagen lang på kontoret. Vi har endda alle fået nye pladser - så jeg sidder ved vinduet nu! Yeah...
Til aften blev jeg fejret at mine Brande homies - med hjemmelavet mad fra Jamie Oliver kogebogen & cupcakes. 2 af dem bagt i ugle form! He he.
Gaver har jeg fået masser af - en skøn pakke ankom fra Julie <3 !! Tak. Har også fået gaver fra the Brande crew - intet mindre end en masse forskellige ugle gadgets.
Lykkeønskninger er også bare væltet ind - både på sms & facebook. Tak til
alle... :-*
Vejret var så smukt her til aften. :-D Er jo også født ca. kl. 19.38...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar