søndag den 18. november 2012

Weekend...

Wuhu en skøn weekend med fuld fart på jeg har haft. :-)
Fredag havde min afdeling planlagt en ONLY dag. Fordi vi (min afdeling) OS er kendt for at være de "forkælede", dette vil vi lave om på og serverede morgenmad til alle i ONLY huset - efter frokost kunne man selv komme og lave sin egen softis, og sidst men ikke mindst øl efter arbejde.

Fredag aften var jeg i Herning - bowling og drinks. :-)

Lørdag var vi alle initeret til en Siemens fest - her i 7330 Brande. Og hold nu op det var fedt. ;-)

Både lørdag og søndag var vi nede og spise på vores lokale cafe - alt er hjemmelavet dernede - møblerne er retro genbrug og det er vores samlested her i Brande.

Nu gælder det en ny uge - inkøb i århus tirsdag! Yeah glæder mig...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar