tirsdag den 4. december 2012

Princess in heaven...

Så har jeg lige lagt mig i seng, efter en afslappende tur i badekar, på det her skønne hotelværelse! Jeg føler mig som en prinsesse i en kæmpe stor seng, love it! :-)
Butikken er super fed og alt går efter planen. Er her i Kilkenny til torsdag, så går det til storbyen Dublin hvor vi også åbner en ONLY butik. Hvad jeg har set af Irland indtil videre er utroligt smult landskab og så grønt.

I have just jumped into my king size bed, after a relaxing time in the bathtop! I feel like a princess and i enjoy this big hotel room a lot.
The store is so cool and we are on time. It is going to be a great opening. One more long day tomorrow.... But it is not so bad when i have such a nice place to stay.
What i have seen of Ireland until now is so beautiful. No wonder it is called the green Island - it 's true... :-)

Night...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar