tirsdag den 29. januar 2013

Swiss...

Så er jeg tilbage efter nogle skønne dage i Schweiz - var der torsdag til søndag.
Skulle se alle 4 butikker jeg køber ind til for første gang. Det var fedt... Det vil gøre mit arbejde meget nemmere fremover.
Udover det holdte vi julefest om lørdagen. Vi spiste på Hitl - som derefter blev til en natclub hvor vi havde vores egen lounge. Ca. 20 Tøser - så kan i selv regne ud hvor meget fest der var. :-)
Nu er jeg tilbage på min pind i Brande - og har som altid travlt. But i love it!

---

I am back from my amazing trip to Switzerland - it was great being back. It was also amazing to see the shops. Also to party with all the 4 shops saturday evening. :-)
Now i am back in Brande and have a lot of work to do like always.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar